"Schade is perfect afgehandeld kan niet sneller en beter !!!!"

9.6

Schadeafhandeling

Dhr. Van Stiphout

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Super service bij van kuringe"

9.6

Schadeafhandeling

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Ik wordt altijd goed behandeld"

9.2

Afsluiten nieuwe verzekering

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Ik ben goed geholpen door uw adviseur als je iets wil weten kan je altijd bellen of mailen. En krijgt goede uitleg m.v.g mevr Janssen"

9.6

Afsluiten nieuwe verzekering

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Altijd goed bereikbaar. Als je eigen tussenpersoon niet bereikbaar is, pakt een ander het van hem/haar over, waardoor je toch snel een antwoord krijgt. Deskundig en vriendelijk personeel. Proberen zo goed mogelijk met je mee te denken. TOP bedrijf."

9

Afsluiten nieuwe verzekering

Dhr. Van Bommel

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"De klant niet storen met Feeddex als deze nog aan het verhuizen zijn geen tijd voor dit soort dingen"

8.1

Afsluiten nieuwe verzekering

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Goede dienstverlening"

8.4

Afsluiten nieuwe verzekering

Mevr. Van Schijndel

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Ik heb prima ervaringen met van Kuringe Adviesgroep. Duidelijke instructies welke stappen te volgen, met daarna een correcte afhandeling van de schade, Bart van de Wetering"

9.9

Schadeafhandeling

Dhr. Van de Wetering

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Ben dit jaar overgestapt naar van Kuringen met Hypotheek en verzekekeringen en dat is tot op heden prima bevallen. Vooral de persoonlijke aandacht is wat mij betreft prima."

8.1

Schadeafhandeling

Dhr. Van den Boogaard

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Prima service. Goede bereikbaarheid en goede opvolging"

7.2

Afsluiten nieuwe verzekering

Dhr. Van Hout

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"N V T"

7.2

Schadeafhandeling

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Een absolute aanrader als het gaat om deskundigheid en toewijding"

8.8

Afsluiten nieuwe verzekering

Dhr. Karssen

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Op tijd een polis toesturen en niet al geld incasseren. Misschien als het voor de eerste keer wordt afgeschreven dat even mailen."

6.3

Afsluiten nieuwe verzekering

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Zeer goed en netjes geholpen ik hoefde maar te bellen en het werd uitgelegd even een groot compliment voor Marjet vereijken die ons zo goed geholpen heeft!!!"

9.9

Afsluiten nieuwe verzekering

Dhr. Verweij

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Zeer goed alles goed geregeld"

10

Afsluiten nieuwe verzekering

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Een specificatie van de berekeningen heb ik niet gekregen"

7

Afsluiten nieuwe verzekering

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Alles goed geregeld"

7.9

Afsluiten nieuwe verzekering

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"We zijn blij met hoe alles gegaan is. Alles werd voor ons geregeld. Fijne gesprekken gehad. Wij zijn dik tevreden"

10

Afsluiten nieuwe verzekering

Dhr. Hulsen

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Altijd snel met antwoorden op vragen. Ook zeer duidelijk als bij huisbezoek de verzekeringen besproken worden. Het valt op dat de aanbevolen wijzigingen of veranderingen altijd ten gunste van ons gaat terwijl we hier niet om gevraagd hebben ( door onwetendheid ). Bij verzekeringen wordt er goed geadviseerd wat voor ons het meest gunstige is."

8.2

Afsluiten nieuwe verzekering

Dhr. Van den Brink

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Elk volgende jaar kan het bij verzekeren anders zijn dan het jaar daarvoor. Een voorbericht aan de klant dat het nieuwe verzekerings jaar eraan komt is fijn, als er dan wijzigingen zijn opgetreden, kunnen die gelijk doorgegeven worden. Dat scheelt veel werk voor beide partijen en komt sympathieker over. Grtjs., Henrie Beerens."

7.3

Afsluiten nieuwe verzekering

Dhr. Beerens

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Geen commentaar"

9.4

Afsluiten nieuwe verzekering

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Goed bedrijf met goed advies!"

10

Afsluiten nieuwe verzekering

Dhr. Van Weert

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Schade afwikkeling snel en probleemloos"

9.8

Schadeafhandeling

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Ik ben erg goed geïnformeerd over de gang van zaken van mijn schade. Ik werd geholpen bij het invullen van het schadeformulier en heb het samen met de medewerkster van van Kuringe en een bakje koffie ingevuld. Ook gaf men netjes aan wat de vervolgstappen zouden zijn en indien er nog vragen zouden zijn kon ik altijd contact opnemen voor vragen of opmerkingen. Dit was niet nodig want alles werd snel afgehandeld en met volle tevredenheid. Top gedaan en superbedankt voor de service."

10

Schadeafhandeling

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Pas geleden een schade gemeld aan van Kuringe Adviesgroep. Over mijn telefoon die was gevallen. Kosten om deze telefoon te laten maken waren pest pittig, 360 euro. Vervolgens van Kuringe gebeld, schadeformulier ingevuld en polisvoorwaarden NH1816 bekeken met een collega. Uiteindelijk bleek dat alle kosten vergoed zouden worden. Dus op basis van die informatie mijn telefoon laten maken. Later bleek dat deze kosten niet geheel vergoed werden, dat ik 150 euro eigen risico moest betalen. Daar baalde ik natuurlijk van, omdat dat kosten waren waar ik niet op gerekend had en die we juist van te voren nog uitgezocht hadden. Een kleine maand later belde van Kuringe mij op met de mededeling dat ze nog eens met NH1816 gebeld hadden omdat ze het niet eens waren met de keuze dat ik 150 euro eigen risico moest betalen. Nogmaals uitzocht en uiteindelijk heb ik deze 150 euro nog terug gekregen. TOP SERVICE!!!"

9.5

Schadeafhandeling

Dhr. Van Puijenbroek

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Prima service en een fijn en uitstekend contact persoon!"

9.1

Afsluiten nieuwe verzekering

Mevr. Kremers

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Positief over het meedenken in een persoonlijke situatie . Dit mbt autoverzekering voor meerdere autos."

7.8

Afsluiten nieuwe verzekering

Dhr. Van de Boomen

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Ik vind het schandalig hoe ik de eerste keer behandeld ben door mensen op kantoor,moet wel eerlijk zeggen na contact met mijn normale tussenpersoon wel netjes opgelost"

3.9

Schadeafhandeling

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Ik ben dik tevreden over de verleende service mbt mijn verzekeringen"

9.6

Afsluiten nieuwe verzekering

Dhr. Van de Meulengraaf

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Perfecte adviesgroep, duidelijke uitleg, en kort bij huis. Is erg gemakkelijk voor als er mondelinge informatie nodig is."

7.5

Afsluiten nieuwe verzekering

Dhr. Van Esch

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Goede persoonlijke adviezen! Er werd goed mee gekeken en gedacht voor een passend pakket/oplossing voor onze persoonlijke situatie. We zijn zeer tevreden, bedankt!"

8

Afsluiten nieuwe verzekering

Dhr. Janssen

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Tevreden"

7.8

Afsluiten nieuwe verzekering

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Al meer dan 20 jaar klant en zeer tevreden"

9.3

Afsluiten nieuwe verzekering

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Zeer fijne professionele mensen die me goed hebben geholpen."

9.5

Afsluiten nieuwe verzekering

Mevr. Willems

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Deze was goed maar zakelijk werken wij al langer met haar"

7.3

Afsluiten nieuwe verzekering

Mevr. Kuijpers

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Zeer vriendelijk Hij is deskundig benadering voelt echt persoonlijk aan. Luistert goed naar je wensen"

8

Afsluiten nieuwe verzekering

Dhr. Van de Ven

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Professioneel, duidelijk en neemt de tijd om ons het een en ander uit te leggen of toe te lichten."

8.5

Afsluiten nieuwe verzekering

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Schade is perfect afgehandeld kan niet sneller en beter !!!!"

9.6

Schadeafhandeling

Dhr. Van Stiphout

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Super service bij van kuringe"

9.6

Schadeafhandeling

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Ik wordt altijd goed behandeld"

9.2

Afsluiten nieuwe verzekering

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Ik ben goed geholpen door uw adviseur als je iets wil weten kan je altijd bellen of mailen. En krijgt goede uitleg m.v.g mevr Janssen"

9.6

Afsluiten nieuwe verzekering

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Altijd goed bereikbaar. Als je eigen tussenpersoon niet bereikbaar is, pakt een ander het van hem/haar over, waardoor je toch snel een antwoord krijgt. Deskundig en vriendelijk personeel. Proberen zo goed mogelijk met je mee te denken. TOP bedrijf."

9

Afsluiten nieuwe verzekering

Dhr. Van Bommel

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"De klant niet storen met Feeddex als deze nog aan het verhuizen zijn geen tijd voor dit soort dingen"

8.1

Afsluiten nieuwe verzekering

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Goede dienstverlening"

8.4

Afsluiten nieuwe verzekering

Mevr. Van Schijndel

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Ik heb prima ervaringen met van Kuringe Adviesgroep. Duidelijke instructies welke stappen te volgen, met daarna een correcte afhandeling van de schade, Bart van de Wetering"

9.9

Schadeafhandeling

Dhr. Van de Wetering

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Ben dit jaar overgestapt naar van Kuringen met Hypotheek en verzekekeringen en dat is tot op heden prima bevallen. Vooral de persoonlijke aandacht is wat mij betreft prima."

8.1

Schadeafhandeling

Dhr. Van den Boogaard

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Prima service. Goede bereikbaarheid en goede opvolging"

7.2

Afsluiten nieuwe verzekering

Dhr. Van Hout

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"N V T"

7.2

Schadeafhandeling

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Een absolute aanrader als het gaat om deskundigheid en toewijding"

8.8

Afsluiten nieuwe verzekering

Dhr. Karssen

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Op tijd een polis toesturen en niet al geld incasseren. Misschien als het voor de eerste keer wordt afgeschreven dat even mailen."

6.3

Afsluiten nieuwe verzekering

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Zeer goed en netjes geholpen ik hoefde maar te bellen en het werd uitgelegd even een groot compliment voor Marjet vereijken die ons zo goed geholpen heeft!!!"

9.9

Afsluiten nieuwe verzekering

Dhr. Verweij

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Zeer goed alles goed geregeld"

10

Afsluiten nieuwe verzekering

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Een specificatie van de berekeningen heb ik niet gekregen"

7

Afsluiten nieuwe verzekering

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Alles goed geregeld"

7.9

Afsluiten nieuwe verzekering

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"We zijn blij met hoe alles gegaan is. Alles werd voor ons geregeld. Fijne gesprekken gehad. Wij zijn dik tevreden"

10

Afsluiten nieuwe verzekering

Dhr. Hulsen

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Altijd snel met antwoorden op vragen. Ook zeer duidelijk als bij huisbezoek de verzekeringen besproken worden. Het valt op dat de aanbevolen wijzigingen of veranderingen altijd ten gunste van ons gaat terwijl we hier niet om gevraagd hebben ( door onwetendheid ). Bij verzekeringen wordt er goed geadviseerd wat voor ons het meest gunstige is."

8.2

Afsluiten nieuwe verzekering

Dhr. Van den Brink

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Elk volgende jaar kan het bij verzekeren anders zijn dan het jaar daarvoor. Een voorbericht aan de klant dat het nieuwe verzekerings jaar eraan komt is fijn, als er dan wijzigingen zijn opgetreden, kunnen die gelijk doorgegeven worden. Dat scheelt veel werk voor beide partijen en komt sympathieker over. Grtjs., Henrie Beerens."

7.3

Afsluiten nieuwe verzekering

Dhr. Beerens

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Geen commentaar"

9.4

Afsluiten nieuwe verzekering

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Goed bedrijf met goed advies!"

10

Afsluiten nieuwe verzekering

Dhr. Van Weert

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Schade afwikkeling snel en probleemloos"

9.8

Schadeafhandeling

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Ik ben erg goed geïnformeerd over de gang van zaken van mijn schade. Ik werd geholpen bij het invullen van het schadeformulier en heb het samen met de medewerkster van van Kuringe en een bakje koffie ingevuld. Ook gaf men netjes aan wat de vervolgstappen zouden zijn en indien er nog vragen zouden zijn kon ik altijd contact opnemen voor vragen of opmerkingen. Dit was niet nodig want alles werd snel afgehandeld en met volle tevredenheid. Top gedaan en superbedankt voor de service."

10

Schadeafhandeling

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Pas geleden een schade gemeld aan van Kuringe Adviesgroep. Over mijn telefoon die was gevallen. Kosten om deze telefoon te laten maken waren pest pittig, 360 euro. Vervolgens van Kuringe gebeld, schadeformulier ingevuld en polisvoorwaarden NH1816 bekeken met een collega. Uiteindelijk bleek dat alle kosten vergoed zouden worden. Dus op basis van die informatie mijn telefoon laten maken. Later bleek dat deze kosten niet geheel vergoed werden, dat ik 150 euro eigen risico moest betalen. Daar baalde ik natuurlijk van, omdat dat kosten waren waar ik niet op gerekend had en die we juist van te voren nog uitgezocht hadden. Een kleine maand later belde van Kuringe mij op met de mededeling dat ze nog eens met NH1816 gebeld hadden omdat ze het niet eens waren met de keuze dat ik 150 euro eigen risico moest betalen. Nogmaals uitzocht en uiteindelijk heb ik deze 150 euro nog terug gekregen. TOP SERVICE!!!"

9.5

Schadeafhandeling

Dhr. Van Puijenbroek

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Prima service en een fijn en uitstekend contact persoon!"

9.1

Afsluiten nieuwe verzekering

Mevr. Kremers

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Positief over het meedenken in een persoonlijke situatie . Dit mbt autoverzekering voor meerdere autos."

7.8

Afsluiten nieuwe verzekering

Dhr. Van de Boomen

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Ik vind het schandalig hoe ik de eerste keer behandeld ben door mensen op kantoor,moet wel eerlijk zeggen na contact met mijn normale tussenpersoon wel netjes opgelost"

3.9

Schadeafhandeling

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Ik ben dik tevreden over de verleende service mbt mijn verzekeringen"

9.6

Afsluiten nieuwe verzekering

Dhr. Van de Meulengraaf

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Perfecte adviesgroep, duidelijke uitleg, en kort bij huis. Is erg gemakkelijk voor als er mondelinge informatie nodig is."

7.5

Afsluiten nieuwe verzekering

Dhr. Van Esch

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Goede persoonlijke adviezen! Er werd goed mee gekeken en gedacht voor een passend pakket/oplossing voor onze persoonlijke situatie. We zijn zeer tevreden, bedankt!"

8

Afsluiten nieuwe verzekering

Dhr. Janssen

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Tevreden"

7.8

Afsluiten nieuwe verzekering

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Al meer dan 20 jaar klant en zeer tevreden"

9.3

Afsluiten nieuwe verzekering

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Zeer fijne professionele mensen die me goed hebben geholpen."

9.5

Afsluiten nieuwe verzekering

Mevr. Willems

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Deze was goed maar zakelijk werken wij al langer met haar"

7.3

Afsluiten nieuwe verzekering

Mevr. Kuijpers

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Zeer vriendelijk Hij is deskundig benadering voelt echt persoonlijk aan. Luistert goed naar je wensen"

8

Afsluiten nieuwe verzekering

Dhr. Van de Ven

Klant bij van Kuringe Adviesgroep

"Professioneel, duidelijk en neemt de tijd om ons het een en ander uit te leggen of toe te lichten."

8.5

Afsluiten nieuwe verzekering

Klant bij van Kuringe Adviesgroep